FAQ
Jeśli nie widzisz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie - napisz do nas kontakt@businessrace.pl
Czy firma może zgłosić więcej niż jedną sztafetę?
Tak, nie ma ograniczenia w ilości zgłoszonych sztafet wiele firm wystawiało po kilka, a nawet kilkanaście sztafet.
Do kiedy można zgłaszać sztafety?
Drużyny można zgłaszać do 30 kwietnia 2025 roku. Do 15 kwietnia 2025 roku można dokonywać zmian rozmiarów zamawianych koszulek.
Ile kosztuje pakiet startowy dla całej drużyny?
Pakiet startowy dla 4-osobowej drużyny kosztuje 799 zł netto (8% VAT) / 862,92 brutto, natomiast pakiet drużyny Super Bohaterów 899 zł netto (8% VAT) z czego 100 zł przekazujemy na wsparcie Fundacji Liga Super Bohaterów.
Co zawiera pakiet startowy?
Pakiet startowy zawiera:
· możliwość wzięcia udziału w Biegu
· 4 koszulki techniczne z logo firmy na tyle koszulki
· 4 numery startowe
· pasta party w Biurze Zawodów podczas wydawania pakietów startowych
· 4 medale (wręczane na mecie po ukończeniu biegu)
· atrakcyjny catering dla całej drużyny po biegu
· zdjęcia z biegu i ścianki foto do pobrania w wysokiej jakości
· możliwość bezpłatnego wzięcia udziału w cotygodniowych treningach przygotowujących do startu
· woda na trasie i mecie
W jaki sposób będzie mierzony czas podczas biegu?
Pomiaru czasu odbywać się będzie za pomocą chipa znajdującego się w pałeczce.
Czy niestartujący pracownicy firmy mogą przyjść kibicować?
Oczywiście, zapraszamy niebiegającą część firmy do kibicowania. Po biegu kibice mogą przyłączyć się do wspólnego piknikowania.
Czy można zamówić dodatkowe koszulki biegu dla kibiców?
Tak, jest możliwość zamówienia dodatkowych koszulek po zalogowaniu się do panelu zgłoszeniowego.
Czy strefa piknikowa będzie zamknięta dla kibiców?
Nie, strefa piknikowa będzie otwarta dla wszytskich.
W jaki sposób można dokonać opłaty startowej?
Płatności można dokonać za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego, na podstawie faktury proformy, która zostanie przesłana na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Można również opłacić proformę elektronicznie za pomocą guzika „zapłać elektronicznie” znajdującego się na proformie lub kartą poprzez terminal płatniczy w biurze Organizatora K2 Marketing Sp.z o.o. CH Nowy Turzyn al. Bohaterów Warszawy 40, I piętro.
Nie załączyliśmy logo firmy podczas zgłoszenia, jak możemy je uzupełnić?
Jeśli podczas rejestracji nie udało się załączyć logo firmy, można je dodać w każdej chwili po zalogowaniu się panelu rejestracyjnego.
Czy jest możliwość zmiany zawodnika w sztafecie?
Tak, zmiany składu zawodników w sztafetach można dokonać do 20 maja 2025 roku przez zalogowanie się na panelu uczestnika.
Czy będą organizowane obiegi trasy?
Tak, będą zorganizowane 3 obiegi trasy przed startem. Daty będą opublikowane z wyprzedzeniem na naszej stronie www oraz FB.
Czy nie pomylę trasy biegu?
Trasa będzie oznakowana na całej długości taśmą. W newralgicznych miejscach na trasie będą stali wolontariusze.
Czy będzie gdzie zostawić swoje rzeczy w czasie biegu?
Na terenie imprezy będzie działał depozyt, gdzie każdy będzie mógł zostawić swoje rzeczy.
Czy można odebrać pakiet startowy w sobotę przed biegiem?
W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu z organizatorem będzie można odebrać pakiet w miasteczku biegowym w sobotę.
Jaka jest kolejność biegu w sztafecie?
Kolejność startu ustalacie sami, zawodnik startujący jako pierwszy dostaje nr startowy z literką A, jako drugi z literką B itd. Nie ma potrzeby zgłaszania kolejności startu do organizatora. Dodatkowo na numerze startowym oznaczonym literką „D”, po lewej stronie znajduje się bon na pakiet piknikowy dla drużyny.